Alla inlägg under juli 2013

Av Erika,Denise,Ida,Jenny Kings - 27 juli 2013 15:35

Hejsan mina smågrisar:* Har ingen aning om vad jag ska skriva:$:$ (förstablogginlägget) men jag är just nu med Bästa Erika och Jenny king. Jag har inte varit nå aktiv men ska försöka det bästa jag kan;) Aja ska gå nu:( Hejdå mina grisar:*:*:* //Beliebern Ida♥♥♥♥

Av Erika,Denise,Ida,Jenny Kings - 27 juli 2013 15:32

hej jag är jätte glad för jag är med bästa ida någonsin     det var ett tag sen jag va med henne fast hon skrämde mej en gång på H&M jag vart jätte rädd iallafall här kommer 2 bilder jag och ida  

Av Erika,Denise,Ida,Jenny Kings - 26 juli 2013 19:40

hej idag har jag Jenny och min familj varit på stranden det var ganska kalt i vattnet men det var skönt  nåra bilder från det och när vi är vid fyren   tack alla som kollar på våran blågg det uppskattar jag värkligen fortsätt kolla på bloggen kommer nya bildes snart    tack för mig


//Jenny kings!!


Av Erika,Denise,Ida,Jenny Kings - 25 juli 2013 15:23

hej alla läsare för 2 dar sen var jag moa,erika och Denise på bodaborg och det var jätte kul det har kommit 2 nya banor en heter tuff tuffare tuffast den är jätte kul den andra hetter bollrumet den har vi inte provat för att den var avstängd men jaja så nu kommer nåra bilder från BODABORG!!!!   

Av Erika,Denise,Ida,Jenny Kings - 18 juli 2013 21:51

Det var länge sen! Men jag hoppas ni inte blivit sura! #finally#summer Aja det började för mer en månad sen! Men iaf #Sweet ändå! Haha jag älskar att Hashtagga saker oavsätt om det är på #sms elr #vadsomhelst. Jag vet att vi inte precis är som nån känd bloggare och försöker bli nån sådan, jag bloggar för att det är kul att låta mina fingrar dansa över tangent bordet och berätta för er om vad jag tänker skriva. Ses snart, puss;*


//Deniseeeeee gurl

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards