Alla inlägg under juni 2013

Av Erika,Denise,Ida,Jenny Kings - 16 juni 2013 22:28

Hej!jag sitter i min säng och Skypar med en kompanjon. Vi har äntlgen fått somar lov och vi har haft det i fyra dagar nu! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ASOMMMar LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOV ÄR HELT MOngo..  




HEJDÅÅÅ/DENISE

Av Erika,Denise,Ida,Jenny Kings - 10 juni 2013 20:13

Tjatja. Just nu skypar jag med världens bästa Jenny. Imorgon ska vi ta med oss fika till slöjden. Perfa!;) och idag så fick vi ta med oss fika, egentligen skulle vi gå till sport fältet men det hade börjat regna och vi fick vara i klass rummet och se en film. Det som var bra var att vi fick sluta klockan kvart i två men det som va det dåliga var att jag var tvungen att vänta på bussen i fötiofem minuter. Idag hade vi också sista Idrotten. aja, det varf brännboll. på onsdag kommer Jenny hit och det ska bli kul, längtar till på torsdag för då har vi skolavslutning. Just nu ä min söta(not) lillasyster på mitt rum

Av Erika,Denise,Ida,Jenny Kings - 9 juni 2013 20:00

tjatja bloggen jag pratar med värdens bästa kompis Denise på skype  och ajg är inne på ask och facebook och lysnar på musik    www.ask.fm/jli0823 min ask så ni bara vet jag heter jenny lindström på facebook och jag heter jennylindstrom12 på skype  tjauuuu!!


//jenny kungen



Av Erika,Denise,Ida,Jenny Kings - 9 juni 2013 19:26

Ja, som ni sett på rubriken så längtar jag. Jag längtar till på torsdag. Då är det min skolavslutning. Jag längtar så mycket och jag kan inte fatta att det snart är sommar lov. Jag längtar så att jag spricker. Det jag kommer ha på mig är en blommig klänning och ett par typ sandaler. Håret ska min storasyster våga med hennes Wave maker. Och mitt ansikte.. ja vet inte. något, kanse liiite ögonskugga elr nått. aaa men iaf läängtar

Tjao;*

Av Erika,Denise,Ida,Jenny Kings - 7 juni 2013 19:57

igår var jag med Erika,Amanda och Moa och sovde över hos Amanda och vi gorde en musikvideo så sjukt bra den finns på facebook om man söker på amanda boholm!:)

Av Erika,Denise,Ida,Jenny Kings - 4 juni 2013 21:20

Min älskling heter Wilma. Hon är så sjukt snäll och omtänks tänk dig en planka som är på en boll. det är jag som är plankan och Wilma är den som får mig att hålla balans. Utan henne skulle jag bara falla. jag älskar dig Wilma och kommer alltid göra det. jag kommer alltid finnas för dig, jag vet att du alltid kan lita på mig och att jag alltid kommer lita på dig. Det är så bra att vi tröstar varandra när vi är ledsna och så. älskar dig♥


Erika:Jag älskar dig, snällaste, galnaste(på ett snällt sätt, menar att du är sjukt rolig att vara med)roligaste vän man skulle kunna önska. tack för att du fanns för mig i en svår (int längre) situation. tack♥


Jenny: Du är sjukt snäll och omtenksam.  skit kul att jag träffade dig...♥ Älskar dig♥ jag önskar du var här nu och jag kunde ge dig en bamse kram♥ '

//Denise queen

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards