Alla inlägg under september 2013

Av Erika,Denise,Ida,Jenny Kings - 30 september 2013 16:38

Sorry att jag inte har varit så aktiv med bloggen men jag har haft så mycket läxor och sånt så jag har helt enkelt inte hunnit:$ men jag tänkte skriva lite om min dag:D (←←tönt) jag har egentligen inte gjort så mycket så vet inte riktigt vad jag ska prata om men du/ni kan ju skriva till mig på kik så jag vet vad ni vill jag ska blogga om(Idaaaaaaaaaaaaaa ):* men ikväll är det grötkrig på klippan! Taggar!!:O Men jag står i kiosken så är inte säker om jag ska vara med eller inte:$  har de gött så hörs vi sen mina små grisar♥





/Ida♥

Av Erika,Denise,Ida,Jenny Kings - 10 september 2013 14:26

länge sen kände jag, men vet, det är ju inte precis att vi är sjukt kända, för det är ksk inte så många som läser bloggen, ja men ändå. men iaf hejjhejj, idag har vi haft Olympic day alla sexor så det var kul, jag o min kompis klättrade o körde lite friidrott, sen åt vi lunch o for tebaka till skolan, men jag hoppa av hemma då men, det har varit en sjukt rolig dag, träffade nåra kompisar o träffade Ida♥ haft roligt hejjdåå






/deniseeen

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards