Alla inlägg under maj 2013

Av Erika,Denise,Ida,Jenny Kings - 10 maj 2013 15:02

hej idag har jag varit hos tandläkaren så jag klev upp kl.7 och jag sommnade kl.2 inatt...jag va på lassa och och skulle ta bort styngnen i mummen sen handlade vi...sen for vi till nordsken!!!!!!!  och hällsand på min bror kristoffer. jag såg inte några av min klasskamrater men det gör inget.sen åkte vi och hämtade Erika som hade varit och vanat med en kompis. nu är jag hemma och har tråkigt inget att göra....

hoppas ni gillar våran blogg tjaotjao på er då syns snart.   

 






                                                                                                                       



Okeej, Ni kanske inte förstår det där jag skrev om Normal Och Lamron, amen det är för att jag inte  är det... Utan tvärtom.. är ONORMAL.. skypat med jenny kings och lite annat. det jag tänker på är den goda smaken av ben och jerry och det ska vara Caramel chew chew, mm... Ser på tv också >.<

                                                  
                                          O




TJAO, hej då blogga på /Denisé

hej alla läsare jag har haft en jätte rolig dag idag jag har hjälpt en simmgrupp att simma osv... 

det var kul. min syrra är hos kompis och ska lana jag skulle ha varit med fart jag fick veta att jag ska ta bort styngnen i munner... för er som kanske inte vet det så har jag opererat mig i munner i fredas..

så ja jag ska ta bort styngnen imorn...

och på tisdag ska jag få tandstälning (rels).. 

om ni undrar så sitter jag här i burträsk och tittar på tv och skypar med min bästis Denise...  

och jag äter kex choklad mm...  

så tjau och vi ses nästa gång jag bloggar.. hoppas att ni gillar våran blogg.  

 

 

//Jenny kungen

 

min outfitt för dagen  

  Ja, som det står på Rubriken är det Chips time! Jag sitter och skypar med Jenny kings och dricker Coca Cola och käkar Cream Cheese Chips som jag rekomenderar på lördags/Fredags myset;) Och så får ni inte glömma att kanske ha chipsen Sourcream and onion och lite dipp, plus en Ben & Jerry Caramel Chew Chew eller en annan B&j, aja det skulle i allafall jag rekomendera och ha på vardags rums bordet en lördag kväll, eller sitta en fredag och se Let's Dance.


b&j tips: Caramel Chew chew, Cookie Dough, Peanut butter cup & Nordic water peace

Chips tips: CREAM CHEESE CHÍPS, SOURCREAM & ONION m.m

Hejdå Blogga på /Denise

Känner mig dum, har inte bloggat sedan den 23 april klockan 19:42...Är  en hemsk människa. Näe men jag vill inte vara en sånn som måste blogga varje dag och sånt...Jaja... Idag har jag varit på skolan och jag läääng´tar tills i morron, för det är så att då kommer vi få veta vilka vi kommer gå med i 6:an.. spännande...

Ojj.. nu när jag tänker på det så är det här nästan som en dag bok typ. man skriver typ vad man har gjort och lite sånt.


Aja.. kommentera? I P.S skriv inga dumma kommentarer

                             v

//Denise karlsson;)

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards