Direktlänk till inlägg 18 juli 2013

Hey!

Av Erika,Denise,Ida,Jenny Kings - 18 juli 2013 21:51

Det var länge sen! Men jag hoppas ni inte blivit sura! #finally#summer Aja det började för mer en månad sen! Men iaf #Sweet ändå! Haha jag älskar att Hashtagga saker oavsätt om det är på #sms elr #vadsomhelst. Jag vet att vi inte precis är som nån känd bloggare och försöker bli nån sådan, jag bloggar för att det är kul att låta mina fingrar dansa över tangent bordet och berätta för er om vad jag tänker skriva. Ses snart, puss;*


//Deniseeeeee gurl

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Hej

  2015-04-04 Hejsan

Hejsan. Idag är det torsdag och vi hade lång dag idag. det betyder att vi går skola en timma längre till 15:10. Då har vi elevensval sista lektion. På min elevens val har jag Musik. Vi har bytt platser i klass rummet (intressant not) På franskan hade...

Ni som gillar skellefteå aik vet ju att det bara är en match kvar och det står 25 -  4 sammanlagt mot Färjestad.  Vi kommer garanterat vinna på måndag det hoppas jag! Jag var ju inte på exakt alla matcher och har inte sett alla men är fortfarande en ...

 Jag hade ingen aning om vad jag skulle blogga om så jag tänkte göra en TMI tag! och vad är då tmi tag? jo det är att man har några frågor som man svarar på! TMI=To much information. jag hittade frågorna på en annan blogg! men man söker på Tmi tag fr...

Hejsan det var länge sen jag bloggade men aja, hej iallafall. Bloggar från skoldatorn hade inte så mke att skriva men åch? hejdå       ///Dennniiiiss ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards