Alla inlägg under april 2013

Av Erika,Denise,Ida,Jenny Kings - 25 april 2013 09:07

känskan när läraren är sjuk ovh man får hål då jävla kul!!  

Av Erika,Denise,Ida,Jenny Kings - 24 april 2013 16:50

idag efter skolan har jag varit med kommpis, rosalinda, sandra, isabelle och medelene. vi var i en lekpark som vi kallar spindellekparken, sen cycklade vi till rosa och fikade, sen åkte jag buss hem och nu bloggar jag  snart ska jag på kör jippi  tjao

 

/Jenny kungen!

Av Erika,Denise,Ida,Jenny Kings - 23 april 2013 19:42

Hola, Mi amo Denise.  Bonjour. Just nu skypar jag med en kompis. inte kul iallafall... (inte att skypa) jag menar kära läsare att jag har varit sjuk i tre dagar. Jag är sjuk nu och ligger och hostar som en babian. Ja, men det får jag väl leva med. Om jag inte av ett mirakel och  host medicin fungerar, ja, om det nu kommer hända. Näe, Hejdå, men jag hostar så jag blir blå   See you later aligator



// queen of song♥

!!

Av Erika,Denise,Ida,Jenny Kings - 21 april 2013 16:35

alla vill bli omtyckt av någon eller några, det är alldrig kul att bli utanför, låt alla få va och leka och dela glädjen med dom som kanske inte har så mycke glädje kvar. om någon är ledsen stå inte bara där utan gå fram till honnom/henne och prata tills hon/han mår bättre. det är alldrig nödvändigt att göra någon ledsen utan gör någon glad istellet, man kan bli sur ibland men skada då inte den du är arg på, gå bara där ifrån för du vet att snart är allt bra igen. det är alltid bättre att se ett leénde än att se en tår på kind!!

 

//Jenny kungen! 

Av Erika,Denise,Ida,Jenny Kings - 19 april 2013 09:20

jag sitter på skolan och lysnar på musik och facebook medan jag väntar på att ida ska komma 

 

pssss: SM- guldet till oss jaooo

 

//Jenny kungen

Av Erika,Denise,Ida,Jenny Kings - 18 april 2013 21:35

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa vi vann jippi är så jävla glad SM-guld baby!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

//Jenny kungen

Av Erika,Denise,Ida,Jenny Kings - 18 april 2013 20:37

    sKYPar med Jenny just nu och jag sitter och bloggar. ♥ Komigen nu världens bästa lag SAIK♥ Vi leder med 3-0 BSTL - Bara silver till Luleå. Komigen nu saik.  Jag hoppas av hela mitt hjärta att kära skellefte borna i SAIK klarar sm-guld. Yo, YoLo come on we can go and blogg now.. mina favvo djur är ju såklar häst och hund. Ha velat haft en hund suuuuper länge och velat ha en häst ganska länge.. Jo lite snabb info om mig..Jag går kör med bästa brudarna Jenny och Erika... Lite info om mig

'



LULEÅ SUUUUGEER //Denise queen..♥  

Av Erika,Denise,Ida,Jenny Kings - 18 april 2013 20:36

 en liten pojke kommer till polisstationen och gråter polisen frågar vad som har hänt.

- jag vill inte bo kvar hos min pappa för att han slår mig...

- varför bor du inte hos din mamma då? frågade polisen

- hon slår mig också...

- men vart ska du bo då? frågade polisen.

- i Luleå hockey, för dom slår ingen!!!



HAHA ägda Luleå 


//Jenny kungen  


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards